Zimsko izdanje Moto Pulsa u prodaji

Uz predstavljanje više od 70 noviteta za 2023. godinu, novi broj Moto Pulsa donosi testove zanimljivih modela koji su nedavno stigli na tržište, ili to tek trebaju učiniti.

Najveći dio Moto Pulsa otpada na upoznavanje s doista brojnim novitetima za 2023., pa čak i 2024. godinu, a koji su predstavljeni na EICMA sajmu u Milanu, ili malo prije njega. Uz to, donosimo vam i impresije s najzabavnijeg usporednog testa kojeg smo obavili u posljednje vrijeme. Još uvijek svježi DesertX i Tuareg 660, te dokazano dobri Ténéré 700, pokazuju da je danas dovoljno imati i samo jedan motocikl za uživanje u brzoj vožnji cestom, kao i za penjanje po šumama i gorama.

Tu je i test sa svjetske prezentacije naprednog noviteta V100 Mandelo S, koji uz poluaktivni ovjes ima i aktivnu aerodinamiku, te s njim Moto Guzzi definitivno ulazi u neku potpuno novu eru. Sa zadovoljstvom smo isprobali i zvrkasti Kawasaki Z400, koji se nakon dvije sezone pauziranja vraća u prodaju, kao jedan od najzabavnijih motocikala iz A2 kategorije, ali i šire od toga. A onima koji prate trendove, mogao bi biti zanimljiv test Yamahinog električnog skutera NEO’s.

Donosimo i zaključak MotoGP i Superbike sezone, uz analizu toga zašto su vozači Ducatija osvojili titule u oba prvenstva i treba li zato kazniti Bautistu. Prisjećamo se i kako su svojedobno kaznili Capirossija za incident u kojem se zaletio u Haradu, pa svejedno osvojio naslov prvaka i još zaradio Ferrari. Tu je i prisjećanje na napredni i zaboravljeni Yamahin model GTS 1000 otprije 30 godina, kao i vodič za kupnju rabljenih klasičnih cruisera srednje zapremine i uglavnom japanske proizvodnje. Sve to, i još ponešto, pročitajte u 188. izdanju Moto Pulsa.

Prethodni članakDucati Multistrada V4 S
Sljedeći članakHyundai IONIQ pravi je izbor za obiteljsko putovanje